LAGE BERÄTTAR

text & foto LOTTA BELSING
NR 6 2010

Del 9



En höstdag berättade matte att hon hade tittat på en ny
lägenhet, hon vill att vi ska flytta. Hon sa att det var en balkong men då kan ju inte jag springa i gräset.
Matte fick lägenheten och snart ska vi flytta. Hon har rensat och väsnats hela nätterna så jag har inte fått en blund om nätterna. Matte har varit så orolig över flytten och jag har börjat kliar mig igen. Jag har kliat mig så att jag får kramp. Matte ringde till veterinären och till djuraffären för att jag ska sluta klia mig.

Det har gått några dagar sen jag fick spray på mig och jag har blivit mycket mjukare i pälsen. Jag ska nog  få det snart igen. Om några dagar går det första flyttlasset.
Nä, nu har jag skrivit klart för detta nummer.

Julhälsningar Lage

Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0