jag saknar det mycket mer än jag kan säga

text & foto VICTOR NILSSON
Nr 6/2012
 
Mitt Drömkärlek. Min drömkärlek är en gammal kärlek sen förra året som jag dag/drömmer om än i idag ... som jag till och med saknar värdigt mycket. Men som jag kan beskriva det så va hon full av liv med ett vanligt sött ansikte och var öppen för allting. Hon va så mycket mer än bara en flickvän för mig, mycket mer var hon. Hon var mitt liv. Ja hon var i alla fall den perfekta för mig och ingen annan! Men sen brast det hela mellan oss... Kan först säga att det var min högsta dröm var att bli med i ett band. Men sen kom hon in i mitt liv, då blev min högsta dröm istället att vara med henne för alltid och göra allt tillsammans. Men i alla fall så drömmer och tänker jag att hon kunde komma tillbaka t. ex utanför min dörr o säga -Hej, jag vill prata med dig. Vill du prata? Sen pratar vi om allt... och hoppas på det bästa som bara händer. Men idag så vågar jag inte skriva eller höra mig av till henne. Jag känner rädsla och nervositet i mig, samtidigt som jag vill veta vad hon känner innerst inne egentligen. Vill säga till henne att du finns kvar hos mig oavsett om du vill eller inte. Kan inte hjälpa det även om man måste går vidare men jag kan inte... Jag känner sorg innerst inne där hjärtat gråter i ett hörn. Med henne så var jag någon. Vad vore jag utan hennes andetag. Tyvärr så har jag inte hennes luft i mina lungor längre.
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0