LAGE BERÄTTAR

text & foto LOTTA BELSING
Nr 3/2012

Del 18

Efter några veckors frånvaro
är jag tillbaka till min vanliga plats. Jag blev omplacerad hos mattes bror med sambo. Jag kom dit vid Påsk och kom hem till Valborg. Jag fick gå på sträng diet när jag var där. Matte kom och hälsade på mig då och då. Matte blev storförtjust i mig när jag kom hem. Jag blev så trött av allt hennes prat. Jag sov som en stock den natten. Matte tyckte att allt var som vanligt när jag kom hem. Jag har bara varit på balkongen en gång, matte tycker att det är för kallt för mig att vara där!

Snart är det skolavslutning, midsommar och kalas och jag hoppas att jag får följa med, jag vill ju träffa mina kusiner. Jag längtar till sommaren då ska jag.....

Glada sommarhälsningar önskar Lage

Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0