LAGE BERÄTTAR

text & foto LOTTA BELSING
Nr 1/2012

Del 16


Det har varit en bra jul och nyår och det är redan över och några vidare presenter, tårtor och godis fick jag inte bara en julgran som bestod av gurka och cocktailtomater. Jag firade nämligen min födelsedag på julafton.Matte har inte varit hemma så mycket så jag har haft det lugnt och långtråkigt. När hon väl har varit hemma har vi legat i soffan och på varsin sida och så har vi tittat på tv. En gång puttade jag ner henne ha ha...Härom dagen spelade hon väldigt hög musik jag var i mitt hus men på väg att rymma. Jag längtar på att få göra lite roliga saker det var så länge sen jag hade roligt. Ibland öppnar matte balkongdörren och då vill jag ut.
Nä nu måste matte eller husse komma med mat jag börjar blir hungrig efter allt skrivande!
Vi hörs!

Med vänlig hälsning  Lage


Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0