Massor av tack från fotografen

text & foto JOAKIM OTTOSSON
Nr 1/2013
 
Ja då var det dags för mig att gå vidare. Mitt nästa steg här efter blir barnomsorgen och jag hoppas att det kommer gå bra. Min tid här på Presspunkten har varit rätt lång.
 Började här våren 2008 och efter många olika prövningsområden så fann jag kameran. Det har varit ett nöje att få lära sig hantera den och lära sig olika typer av tekniker. Min verkliga WOW-bild var omslaget på nummer 5/2009 med tema Minne. Jag och min syster var ute på en fotorunda då vi hamnade på kyrkogården.

Efter en stunds försök på olika objekt hittade jag en stor fin sten vid minneslunden. Den sprutade upp vatten ur toppen så jag försökte fånga effekten o vips så fick jag en kanonbild som jag verkligen kände mig nöjd med. Senare som kom både jag och Kenneth på att den var ju jättebra att ha som omslag till temat minne. Det kändes bra att sedan få se den som omslagsbild och sedan dess så har jag upptäckt hur kul det är med foto. Innan jag började på Presspunkten fanns det inte alls i mina tankar.

Där är ett utav många tack som jag skulle vilja ge till de som genom min tid på tidningen varit med. Har nu fler goda minnen i väskan man bär med sig genom livet. Sen får vi inte glömma en superbra handledare som varit närvarande och resten av Träffpunktens personal. Nu får Tomas hitta någon annan att skylla vädret på! Keep up the good work ni som är kvar och jag önskar ett stor lycka till, till hela sysselsättningen!  Tack igen för min tid! I’m out!!!
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0