carros dikter

Nr 4/2018
text CARRO OLANDER
 
Var inte rädd för DIN största rädsla!
oavsett hur mycket du än trycker undan det som känns tungt & jobbigt...
att ta tag i eller som känns medningslöst..
så är de ju det som kommer ifatt dig i slutändan när du redan är helt slut av all förnekelse.
Så tänk aldrig mer att du skulle vara ett hinder eller störande för andra eller dig själv.. du ska bara våga tro på dig själv & acceptera att du har all rätt att be om hjälp.
En hjälpande hand lika så som du själv stäcker ut din för dom i din omgving & vill väl.. du ska känna lika dant som dem. Du kan, du får, vi mår.
 
 
Låt oss bli ett!
låt dig bli ett med dina känslor och värdighet
låt känslorna ta för sig dag för dag med dig
låt dig acceptera dina svaghets delar i livet
-låt dig själv godkänna att du är okej om du känner efter lite extra i dig själv ...det är okej.
 
Fortsätt att drömma!
- Att följa sina drömmar är något av den bästa vägen att välja
- Så ta dig din frihet att en hel dag eller eftermiddag att tänka på vad du vill uppnå och drömmer om...
- inga drömma är förstora
- se dom som en karusell.. dom går upp och ner ..
- dom får din mage full med fjärilar, rädsla, och frihet
 
Me myself and i
Mitt liv är en ren kämpar match med mig i mittenlinje...
så låt mig spela mina matcher i min takt, och låta hatet vara i tysthet.
Då det bara är så att jag spelar spelets regler med dom rätta korten...
och ni vet jokrar tar man aldrig med i spelet.
 
#Back alla systrar
Vi alla har vi våran rätt,
så som vi visar och skapar ...
lämna aldrig tomrummen med frågetecken...
utan det finns alltid en syster som lyssnar ...
tveka aldrig.

Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0