Ledare

Nr 4/2018
text JONATAN AGERSTRÖM
 
Värmeslag
 
Nu är vi tillbaka på redaktionen efter sommaren och herregud vilken varm sommar det blev. Jag har aldrig varit med om något liknande. Fläktar har sålt som smör och resor till Island har aldrig varit så höga. Åsikterna är blandade men jag tror generellt att många har tyckt att de har varit alldeles för varmt. Skördar har torkat och skogar har brunnit ner, jag hoppas detta är en tillfällighet och inget vi får vänja oss vid. Men en sak är klar, vi behöver ta bättre hand om vår planet och bli mer miljömedvetna. Även med små medel kan man nå framgång.

 

Detta blir mitt sista nummer för Presspunkten och de är med stolthet och ett varmt tack till alla medarbetare på Presspunkten jag lämnar över Rodret till Kenneth igen som nu är tillbaka efter sin ledighet.

 

Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0