Till min vackraste flickvän

Nr 5/2018
text JOSEPH KÖNIG
 
Du är min solstråle, min livskamrat och min drömtjej. Det bästa jag någonsin har gjort var när jag hånglade upp dig i Karlskronas hemmaklack. Den 7 Oktober har vi 10 månader och det ska bli både år och månader med dig <3. Du är min andra halva, min själsfrände. Du är henne som jag ska fria till.

 Jag har aldrig känt en sån varm och kärleksfull känsla. Och både mina känslor och min kärlek till dig, blir större och större. Jag står upp mot hela världen för din skull bara du får mig att falla omkull. Du är det första jag tänker på när jag vaknar, Det sista jag tänker på innan jag somnar.
Och hela tiden där emellan saknar jag dig och vill
vara med dig.
 Jag ber dig, kom till mig. Du är snygg, snäll, söt, omtänksam, gosig, sexig, rolig, glad, pålitlig, trygg. Du har allt en flickvän ska ha och är så lycklig med dig älskling.
Det är du som får mitt hjärta att slå. Älskar dig <3
Du fortsätter att fascinera och inspirera mig. Du får mig att bli bättre. Du är min åtrå, du är den enskilt största anledningen för min existens. Jag älskar dig så mycket.
 Vill bara att du skall veta hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Även om det inte finns tillräckligt med ord för att beskriva min kärlek till dig. För jag älskar dig mer än hela universum, jag älskar dig fram och tillbaka till Universum slutpunkt, fem miljoner gånger.
 Jag är fortfarande blyg, men när jag ser ditt vackra leende så ersätts det av mängden av den värma känslan som sprider sig inom mig. När du ibland springer och hoppar in i min famn så känner jag mer lycka, känner även en glädje som är helt underbar. Kärleken mellan oss är så otroligt stor att den aldrig kommer försvinna, Jag vet inte hur frieriet kommer se ut det blir en hemlighet, men det kommer vara en dag som kommer ha en stor plats i bådas hjärtan.
 Jag längtar efter tills vi flyttar ihop, förlovningen barn och såklart när vi står i kyrkan. Men det kan mycket väl bli ett sommarbröllop. Min kärlek till dig kommer aldrig försvinna. Du har hittat mitt skal som äntligen har blommat ut och blivit helt fantastiskt stort.
 När jag kysser och håller om dig så ser jag framtiden med dig. Du gör mig till en bättre och kärleksfull person. Du är så otroligt snygg, Jag är så stolt att jag tog till mod och gjorde så i hemmaklacken, Jag har aldrig varit såhär glad, kär, lycklig, och otroligt varm i kroppen.
 Jag älskar dig ( Eu te amo) Du är min värld.
Och jag kommer göra allt för att du ska vara säker, trygg, älskad och få massor kärlek min framtida fru.
Jag vill inget hellre än att bo med dig, att få vakna vid din sida, göra frukost till dig när du är sjuk. Även göra olika middagsrätter med dig. Jag vill upptäcka nya platser i världen med dig. Där du än är så har du alltid mig vid din sida, Kommer aldrig försvinna ifrån dig. Och jag längtar efter att vi skaffar en kattunge och en hundvalp.
 Jag älskar dig min finaste flickvän<3
Din Brasilianske Gentleman och framtida man.
Men min kärlek till dig Caroline Petra Fredriksson, det är bara du som förstår och ser på mig hur lycklig jag är. Så tack för att du gör mig lycklig mitt livs kärlek <3 <3


Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0