LAGE BERÄTTAR

text & foto LOTTA BELSING
Nr 5/2009

Del 3
Mera sågspån och nya tänder




Nu har mina framtänder växt ut igen. Jag tappade dem när jag trillade ner från soffan. Först fick jag en fläskläpp, sen var tänderna lösa. Husse och matte kände på dem.  Sen tappade jag tänderna, husse tryckte så hårt men jag hade tappat dem ändå. Men jag har återhämtat mig från den dagen och jag mår bra.

Jag har fått ett trähus
som jag tycker mycket om, jag har även en tunnel och ett tält. Men de har jag bara när jag är på golvet i köket.

Husse har köpt en bil så jag få större påsar med hö, sågspån mm. Men jag får inte följa med, det är för kallt säger husse. Jag hoppas att jag får en åktur, när det blir varmare ute. Tills dess önskar jag er alla en god jul och gott nytt år.
Vi hörs i nästa nummer

Mvh Lage



Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0