LAGE BERÄTTAR

text & foto LOTTA BELSING
NR 2/2011

Del 11



Var é brudarna?
Söndagen den 27 februari var det en STOR fest. Jag fick världens största tårta, och jag fick den för att jag hade namnsdag. Jag gick upp till hela 2,2 kilo!

Jag och matte har varit sambo i två år. Det var då jag åkte ifrån den skräckfulla världen och i färden med taxin. Bort ifrån mina ovänner och flickvänner till en ny och bättre värld
Matte har fått för sig att jag ska bli en tupp nu till påsk. Hon klipper mig på huvudet så det ser ut som en tuppkam.
Jag tror att hon har fått för sig att färga kammen också.
Jag är både livrädd och störträdd!

Jag trivs i den nya lägenheten och jag väntar på att våren ska komma så att jag får utforska balkongen lite. É det där dom gömmer sig, brudarna..? Det kan ju bli hur skönt som helst!

GLAD PÅSK önskar Lage!

Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0