LEDARE

text KENNETH SVENSSON
foto JOAKIM OTTOSSON
Nr 3/2012


En vacker dag blir vi till och med myndiga. Men nu är det dags att stanna upp en stund för att fira våra 10 första år i ljuset. Det har runnit många tecken under broarna sedan startskottet. Det blev jag varse när jag gav mig på att sammanställa lite av det som publicerats genom åren.

Ge och få! Så många spännande möten med medarbetare som passerat sedan jag fick påbörja min resa med Presspunkten för 5 år sedan. Så mycket jag själv fått lära. Hatten av och ett stort tack.

Så med gott och glatt samvete skjuter vi champagnekorkar genom serpentiner och girlanger. En salut för det som varit och det som komma skall!  

En skön sommar till er alla och tack till Hannes och Åsa
för bidrag.


Kommentarer

KOMMENTERA ARTIKELN HÄR

Namn

Kommentar

RSS 2.0